آموزش سئو کاربردی

ساخت وبلاگ

بخش اعظمی از ما برای seo کردن آموزش سئو کاربردی محتوای وبسایت خویش از پلاگین Yoast بهینه سازی یاری می گیریم. این پلاگین با قسمت بندی های متعدد پند های ما یحتاج را برای بهبود بهینه سازی وب سایت به ادمین وبسایت سفارش می‌نماید و به seo محتوای شما امتیاز می دهد. در‌این نوشته‌علمی به  معرفی افزونه بهینه سازی وبسایت های وردپرسی Yoast سئو طریق نصب افزونه و پژوهش نصیب‌های متعدد آن میپردازیم.

روش نصب افزونه Yoast سئو
در شرایطی‌که در ادامه بهبود موقعیت seo تارنما وردپرسی خویش می‌باشید می توانید از پلاگین yoast به کارگیری فرمائید که یک گروه بدون نقص از ابزارهای رسیدگی seo را برای شما گردآوری نموده است.

این پلاگین در بیش تر از یک میلیون وب سایت وردپرسی نصب شده است و شایسته ترین و بروزترین پلاگین ی ارائه سرویس ها seo وردپرس شناخته می شود.

آغاز از نصیب پلاگین های وردپرس به طور خودکار مبادرت به نصب و فعال نمودن پلاگین کنید.

همینطور می توانید پلاگین را از لینک و پیوند ذیل اخذ و نصب فرمائید:

دانلود افزونه yoast

بعداز نصب در منوی وردپرس خویش طبق تصویر ذیل مورد ای به عنوان بهینه سازی نمایان گردد که مرتبط با پیکربندی این پلاگین خواهد بود:

* پس از نصب پلاگین شما می‌توانید از تور مجازی آموزشی yoast به کار گیری فرمائید تا با خصوصیات و طرز کارکرد قسمت‌های اساسی پلاگین آشنا گردید.

این پلاگین به صورت خود کار پس از فعال سازی، حالت کنونی وردپرس شما‌را نظارت میکند و احتمالاً خطاهایی را به شما گوش زد خواهد کرد.

مثلا در حالتی‌که در نشانی نوشته‌های خویش در پیکربندی وردپرس اسم نوشته وجود نداشته باشد به شما اخطار خواهد بخشید چون یکی مهمترین مورد ها بهینه سازی مطابقت و همخوانی اسم کاغذ با محتوا و تکرار لغت ها مصرف شده می باشد بعد از آن به شما توصیه می‌گردد مقدار تحت را در تنظمات نشانی دهی نوشته‌ها وارد فرمائید:

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 375 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 13:32

در شرایطی که هنوز از مقام وب سایت خویش آموزش سئو کاربردی در موتورهای کاوش راضی نیستید ابتکار عمل به خرج دهید و به ساخت محتوای برابر مبادرت فرمایید. پژوهش ها علامت میدهد محتواهایی که با زمینه اساسی وب سایت ارتباط بی واسطه ندارند و میتوانند تحت عنوان محتوای تکمیلی استعمال شوند سی درصد اثر بیشتری نسبت به محتوای‌های تماما مرتبط دارااست.

۹. کلاه سیاه
می توانید از کلاه سیاه برای تولید بک‌لینک و پیوند به کار گیری نمائید. برای این عمل می توانید با پرداخت هزینه به وبسایت‌های گوناگون از قابلیت لینک و پیوند در‌این تارنما‌ها استعمال فرمایید. دقت داشته باشید کلاه سیاه شاید در بالا بتواند بر رده وب سایت شما تاثیرگذار باشد ولی گوگل در وقتگیر دوران امتیاز منفی را به وب سایت شما می دهد. لذا در به کارگیری از این طریق توجه کرده و وسط‌رو باشید.

۱۰. تخفیف‌ها
می توانید از تخفیف‌ها برای بیشتر چشم شدن وب سایت خویش به کارگیری کنید. استعمال از کوپن‌های تخفیف قادر است اشخاص متعددی را وارد وب سایت شما نماید.

۱۱. به کارگیری از خیریه‌ها
می توانید از وب سایت‌های خیریه و مجموعه‌های متفاوت که برای پیشبرد هدف ها فرهنگی و اجتماعی شغل دارا‌هستند نیز استعمال فرمایید. این فعالیت برای استارت مطلوب هست اما در حیث داشته باشید که در برهه زمانی فرصت زیاد گوگل این فعالیت را در تیم‌بندی مشابه کلاه سیاه در لحاظ می گیرد. ولی می توانید در برهه زمانی مجال کوتاه از این مراحل استعمال کنید.

۱۲. به اشخاصی که آنان‌را منشن می کنید پست الکترونیک بزنید.
شاید این عمل یه خرده مجال موردنیاز داشته باشد البته میتواند اثر بسیار مثبتی بر وبسایت شما داشته باشد و بازدید وب سایت شما بیشتر می شود.

۱۳. استعمال از امضا در پست الکترونیک
شاید معمولی به لحاظ رسد البته چنانچه در انتهای پست الکترونیک خویش امضا ساخت و ساز نمایید و پیوند متبوع را قرار دهید می توانید در زمان بر مقطع اشخاص را به وب سایت خویش هدایت فرمایید. حتی می‌اقتدار از طریق ماهر آدرس اینترنتی مارکتینگ برای هدایت هدفمند اشخاص به وب سایت و معرفی سرویس ها استفاده نمود.

۱۴. به طرز تایپ کردن عبارات توجه نمایید
شاید این قضیه خیلی پیش پا افتاده به لحاظ بیاید البته روش تایپ کردن لغت ها و پاراگراف‌بندی مطلوب و هم خوانی آن با فارسی ترازو نیز میتواند اثر مثبتی بر seo وب سایت شما داشته باشد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 13:41

در پنجره ظواهر گردیده ، به ذیل اسکرول کرده آموزش سئو کاربردی و آیتم پیکربندی توسعه یافته (Advanced Options) را گشوده نمائید. در آنجا نصیب خصوصیت تیتر تصویر(Image Title Attribute) را پیدا خواهید کرد. بعداز نقطه پايان شغل بر روی دکمه آبی‌رنگ آپدیت رسانی کلیک فرمایید.

دقت داشته باشید که‌این تهیه در ویرایشگر بلوک در دسترس وجود ندارد ، براین اساس در شرایطی که چنانچه که از بلوک‌ها به کار گیری میکنید، می‌بایست عنا وین تصویر را در کتابخانه رسانه اضافه فرمایید.

 ۱۱. واژه کلیدی اساسی خویش را در جمله اولیه بنویسید.

جمله نخستین هر پست یا این که شیت بسیار اساسی میباشد. همواره سفارش میشود در شکل قابلیت، کلمه و واژه کلیدی متمرکز خویش را در نصیب نخستین نوشته ی علمی اضافه فرمایید. برهان این فرمان این میباشد که گوگل محتوا را از بالا به تحت پژوهش می‌نماید و در صورتیکه سریعاً واژه کلیدی شما‌را پیدا نماید، به احتمال زیاد نوشته‌ی‌علمی شمارا مربوط به زمینه کاوش گردیده تشخیص میدهد.

همینطور این زمینه از به عبارتی آغاز برای خواننده‌گان شما دیدنی خواهد بود و پی میبرند به کاغذ صحیح منتقل گردیده اند و این دستور نرخ کلیک شمارا بهبود میبخشد.

افزونه seo یوست این آیتم را نیز پژوهش می‌نماید تا یقین نتایج نماید که با شایسته ترین شیوه همگام باشید.

با مجموع این گفته‌ها، به حافظه داشته باشید که محتوای شما مدام می بایست طبیعی به لحاظ رسد و منطقی باشد. واژه کلیدی خویش را عوض اینکه صرفا در جمله نخستین خویش بخاطر seo وارد فرمایید، طبیعتا به طور کلی متن خویش قرار دهید.

۱۲- به تعداد لغت ها اعتنا نمایید

گزاره دیرین ‌و مشهور بهینه سازی یعنی “محتوا پاد شاه میباشد” هنوز زنده و پابرجاست. گوگل و بازدید کنندگان، محتوای با باکیفیت را دوست دارا‌هستند. همینطور مجموعاَ تکثیر محتوای وقت گیر بسیار خوب از ارسال قطعات کوتاه‌خیس میباشد.

اما این گزینه می تواند به کارداران دیگر نیز بستگی داشته باشد. در صورتی‌که یک وبسایت خبری را اداره می کنید، این گزینه ممکن میباشد تماما برعکس باشد، چون شما میخواهید سریع محتوا را منتشر فرمائید و مطمئن گردید که با اتفاقات روز یاور میباشید. با این حالا، اثبات گردیده است محتوای وقتگیر بارها و بارها پیروز حاصل ورقه موتور کاوش میباشد.

همینطور Capsicum Mediaworks آمارهایی را در زمینه ی عنایت متناسب بودن ارتفاع مطالب منتشر کرد و حتی تا یک سری سال پیش علامت‌هایی نیز از مداقه محتوای زمانبر وجود داشت.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:20

مقاله‌ها بنیادی یا این که شاخص آن گروه آموزش سئو کاربردی از پست هایی میباشند که برای شما بیشترین عنایت را دارا هستند و در واقع هسته سایت شما می باشند. در واقع آنها سبب می گردند که عموم وارد وب سایت شما شوند و یا این که تولیدها شمارا بخرند. درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم بهبود مرتبه با محتوای بنیادی را تفصیل دهیم.

همان دیگر کرنر استون (coerstone) شایسته ترین و مهم‌ترین محتوای وبسایت شما میباشند و در وب سایت شما منزلت بسیار مهمی دارا‌هستند و برای بهبود درجه با به کارگیری از آنان بایستی مطمئن گردید که از چگونگی مورد نیاز بهره مند باشند. محتوای بنیادی شما می بایست شایسته ترین نوشته‌ی‌علمی هایی باشند که در سایتتان قرار می دهید.

ولی به چه شکل می قدرت مرتبه نوشته‌ی‌علمی های بنیادی خویش را در نتیجه ها کاوش عالی کرد؟ چه طور می اقتدار از مقاله ها بنیادی و شاخص بیشترین فایده را پیروزی و از آنان برای بهبود مرتبه خویش استفاده نمود؟ درین پست ما به شما توضیح می‌دهیم که محتوای بنیادی و یا این که شاخص چیست و چه گونه می اقتدار با به کار گیری از این مقاله ها مرتبه خویش را در نتیجه ها کاوش بهبود بخشید.

برای داشتن درجه بهتر و عالی چه کارهایی را نباید ایفا دهید؟!
قبل از اینکه به مواقعی که برای خوب کردن درجه خویش بایستی اعمال دهید بپردازیم، آغاز به طور مختصر در باب اینکه چه کارهایی نباید جاری ساختن دهیم حرف خوا‌هیم کرد و درخصوص روش و پایه مرتبه بندی مشاجره می‌کنیم.

بدون‌شک همه گیرترین سوالی که از ما پرسیده می‌شود این میباشد که “چه‌طور وبسایت خویش را برای واژه کلیدی X درجه بندی کنم؟” در صورتی میخواهید برای یک واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارت کلیدی خاص مرتبه خویش را فراتر ببرید، آغاز می بایست گزینش فرمایید که قصد دارید کدام مقاله و یا این که ورقه را برای آن کلمه و واژه کلیدی خاص seo فرمائید.

همانگونه که می‌دانید اضافه کردن کلمه و واژه کلیدی تحت عنوان هر برگه مدام برای شما اثر گذار نخواهد بود و در برخی موردها فیض ی عکس خواهد داشت. در واقع شما می بایست فقط یک توشه از عبارت کلیدی مهم خویش استعمال نمایید.

همینطور تایپ کردن 200 نوشته‌ی علمی در زمینه‌ی یک عبارت کلیدی کاری بی منفعت خواهد بود. به خصوص وقتی که آنان‌را به یکدیگر لینک و پیوند نداده باشید!

در واقع شما برای بهبود جايگاه با محتوای بنیادی به یک محتوای شاخص نیاز دارید که بقیه مقاله ها در سایتتان مرتبط با زمینه آن نوشته‌ی‌علمی باشند. با این حالا چه گونه اعتقادوباور نتایج می‌کنید که مطالب بنیادی شما مرتبه بسیار نیکی را در موتورهای کاوش استخراج خواهند کرد و چه مواقعی را بایستی اعمال اعطا کرد؟

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 14:00


تعیین عبارات کلیدی صحیح در نوشته ی علمی مهمترین و کلیدی‌ترین آموزش سئو کاربردی شانس شما برای داشتن درجه فراتر در حاصل جستجوی گوگل می‌باشند. در نگاه در آغاز خیلی‌ها اعتقادوباور دارا هستند که گزینش واژه و کلمه کلیدی قسمت اساسی در بهینه سازی تارنما میباشد و به محتوا به هیچ وجه توجهی ندارند، در‌حالتی که که‌این محتوا میباشد که در گزینش واژه و کلمه کلیدی بایستی به ان اعتنا داشته باشید.

در واقع استعمال از کلیدواژه صحیح داخل محتوای صفحه ها میباشد که میتواند به سئوی وب سایت شما یاری دهد و این محتوا میباشد که سئوی تارنما در سرویس آن خواهد بود. شما با ساخت‌و‌ساز محتوا وب سایت خویش را بهینه سازی خواهید کرد، خیر اینکه با seo کردن محتوای خویش را ایجاد فرمائید.

شما برای جستجوی شایسته ترین کلمه ها کلیدی دو خط مش پیش رو دارید:

روش اولیه این میباشد که در هر نوشته‌ی‌علمی‌ای که ایجاد میکنید، در بالا مقداری مجال گذارده و لغت ها کلیدی مربوط به آن را پیدا نمایید. این راه حل شاید در شرایط کلی برای seo وبسایت شما، نهایتا ۶۰ تا ۷۰ درصد سود را پیش برنده شود؛ به دلیل آن که صفحه های شما صرفا محتوا نیستند.
منش دوم و منطقی‌خیس این میباشد که در عصر‌های هنگامی خاص ایام و حتی گردیده ماه‌ها فرصت بگذارید و روی عبارات کلیدی خویش تفحص بزرگ اجرا دهید. بعد با آخری شدن این لغات یک استراتژی برای ساخت محتوا بچینید و استارت به تشکیل داد صفحه ها خویش نمائید. در کنار ایجاد کرد صفحه های نیز میتوانید به طور تر و تمیز ایجاد محتوا کرده و با پیوند سازی داخلی و ترفندهای دیگری که برای بهینه سازی وب سایت همانند لینک و پیوند سازی فرنگی، استعمال از اسکیما و… وجود دارااست روی بهینه سازی تارنما خویش تمرکز نمائید.
مطمئنا طریق دوم شایسته ترین فیض را خواهد اعطا کرد. ولی زیرا همگی ما یوزرها فارسی گویش نسبتاً خسته تشریف داریم، به عبارتی روش اولیه را ادامه میدهیم و سود مطلوبی که انتظار داریم را نمی‌گیریم.

همان گونه که در بالا به عرایضتان رساندم، در‌صورتی‌که با ابزار بازرسی کلمه ها کلیدی آشنا نباشید در استعمال از هر دو طریق با فاجعه عظیمی روبه‌رو خواهید شد. به این دلیل‌که هیچ نگاه پر‌نور و مشخصی در جستجوی دستی برای یافتن کلمه ها کلیدی نیست. برای همین می بایست متوسل به ابزار آنلاین شویم که داده ها را به طور طبقه بندی گردیده و مبتنی بر گونه های چارت و نمودار در دست ما قرار خواهند اعطا کرد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 13:29


6. محدودیت های هاستیگ
بعضا از شرکت ها هاستینگ محدودیت های عجیبی دارا هستند. از طرف برخی آموزش سئو کاربردی یوزرها گزارش گردیده است که روی پلتفرمی وبسایت خویش را میزبانی کرده اند که به آنان قابلیت و امکان دسترسی به پوشه‌های .htaccess خودشان را نمی‌اعطا کرد. یا این که کمپانی هاستینگ آنان محدودیت 1000 ریدایرکت را اجرا کرده بودند، در حالی که از لحاظ تئوری محدودیتی در تعداد ریدایرکت ها نیست.

این مسئله لزوماً بر روی بهینه سازی تأثیر نمی گذارد، البته بسته به کاری که میخواهید با سایت خویش جاری ساختن دهید میتواند تاثیرگذار باشد. در فیض از پیشین مطمئن گردید که هاست به شما اذن می‌دهد تا تک تک شغل های معمولی و روزانه تان را در وبسایت خویش اجرا دهید.

یک ارائه دهنده عالی هاست همینطور میتواند به شما در موردها پایین یاری و ارشاد نماید:

7. امان
آیا به هاست مدیر گردیده نیاز دارید؟ آیا در قسمت IT خویش منابع انسانی دارید که به شما در رئیس سرور و سیستم ها یاری دهد؟ اکثر زمان ها استعمال از یک بسته جانبداری همدم با هاست توصیه میشود، چون به هم پا بسته تامین از تجهیزات ارائه گردیده، عالی برخوردار خواهید شد.

8. گواهینامه امنیتی SSL
گواهینامه های SSL یک پروتکل در اینترنت می‌باشند که اطلاعات را در سراسر وب احراز نام‌و‌نشان و رمز گذاری می نمایند. بسته به نیاز خویش، می‌توانید از سند SSL مبلغی یا این که بدون پول برای اعتقادوباور از امنیت تارنما خویش استعمال فرمائید.

گوگل در الگوریتم های خویش به سایت هایی که از گواهینامه های SSL به کار گیری می نمایند، امتیاز بیشتری می‌دهد و در سود بهینه سازی تارنما در کنار گواهینامه SSL ارتقاء خواهد یافت.

در شرایطی‌که اینگونه چیزی ندارید، سئوی سایت خویش را به خطر می اندازید. امروزه گواهینامه امنیتی چیز سوا انتظاری وجود ندارد.

9. کش سمت سرور
طراحی کش مطلوب در تارنما شما بسیار بیشتر از آنچه فکر‌می‌کنید‌ بر سئوی وب سایت شما تأثیر میگذارد! اکثر اوقات زمان ها شما امور را به صحت اعمال می دهید (سئو و فشرده سازی تصاویر، سئو اسکریپت ها، …)، البته گشوده هم میبیند که وبسایت شما پاره ای نماید میباشد. این جاست که کش به امداد شما می‌آید. طراحی کش در سمت سرور قادر است به صورت شگفت انگیزی سرعت وبسایت را ارتقا داده و seo تارنما را افزایش دهد.

بسته به نوع سرور خویش میتوانید از گونه های کش در وبسایت خویش به کارگیری نمایید. طراحی کش سمت سرور در سرورهای منحصربه‌فرد به طور کامل در چنگ شماست، ولی در سرورهای اشتراکی بایستی از پیشین با حمایت کننده هاست مشورت کردن فرمائید. بعضا از راهکارهای قابل ارائه در دعوا کش عبارتند از Vaish، Redis و Memcached.

10. اسم دامنه
اسم دامنه یکی‌از موادتشکیل دهنده شناخته گردیده برای یک وبسایت در مشاجره seo میباشد. در قبل به کار گیری از دامنه های دارنده واژه و کلمه کلیدی یک فرمان معمولی بود. با این درحال حاضر، وقتی که گوگل متوجه شد که اشخاص از این فاکتور جايگاه‌بندی استعمال غلط می‌نمایند، گوگل استارت به تغییر تحول احوال کرد. با وضعیت فعلی، اسم های دامنه ای که قابل مارک شدن می‌باشند، امن ترین راهکار می‌باشند.

کلیه چیز در زمینه‌ی ساخت‌و‌ساز یک مارک میباشد که یوزرها بتوانند به آن متکی بودن نمایند. فقط چیزی که نیاز دارید این میباشد که مرجعی باشید برای استخراج داده ها مرتبط و موءثر.

طریق استاندارد در دعوا تعیین اسم دامنه، تعیین دامنه‌های .com میباشد. در صورتیکه مخاطبین خاصی از یک مملکت را غرض قرار می دهید، استعمال از پسوند جغرافیایی مانند .ir یک جایگزین سنجیده برای .com میباشد، چون این سیرتکامل گوگل وبسایت شما‌را در نتیجه ها محلی خوب آرم می‌دهد.

شما می‌توانید اسم دامنه خویش را نهایتا تا 10 سال تمدید فرمایید. به این ترتیب، هنگامی که مجال تمدید یا این که تغییر و تحول فرا می‌رسد، اصلی میباشد که همچنان در دست گرفتن دامنه دیرین را نگهداری نمایید. هنگام خرید یک دامنه نو می‌توانید از ریدایرکت های 301 به کارگیری نمائید تا یقین نتایج نمایید که ترافیک وب سایت شما دستخوش تغییر تحول نشود. در‌این راستا سفارش میکنم مقاله اثر ریدایرکت در بهینه سازی را رسیدگی فرمایید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 112 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 12:39


حالا که اصول seo نقل شده در صدر را به خیر و خوبی آموخته اید، وقت آموزش سئو کاربردی آن میباشد که فرآیند ایجاد محتوای خویش را استارت کرده و محتوایی تازه، منحصر، نفیس و قابل فهم بسازید. همان طور که شما در هم اکنون ایفا ساخت و ساز محتوا برای تارنما خویش می باشید، نخستین از همگی می بایست استفاده کننده را مقصود اساسی خویش قرار بدهید و بعد از آن می بایست مطالبی ساخت و ساز فرمایید که برای این استفاده کننده متبوع مطلوب و دیدنی باشد.

برای جاری ساختن این فعالیت می بایست از مهارت های تخصصی خویش استعمال نمائید. این مراحل خیر فقط رابطه در بین شما و مخاطبینتان را ارتقا می‌دهد، بلکه تصویری بسیار خوب تحت عنوان یک شخص کارشناس از شما در ذهن یوزرها می سازد. یوزرها شما نیز که اتکا مایحتاج به شما و دستیابی و کارتان پیدا کرده اند، در طول های آجل که به مشکلی برخوردند، به طور طبیعی به وبسایت شما مراجعه خواهند کرد. به حافظه داشته باشید که در بازاریابی آنلاین این حالت یکی شایسته ترین شرایط هایی میباشد که شما می‌توانید پیوندها خویش را ارتقاء دهید.

وقتی که قصد ایجاد محتوا دارید خوب میباشد که خلال متن نوشته‌ی علمی خویش، به پوسته نیز اعتنا کافی را داشته باشید. مبتنی بر آمارهای به دست آمده متوجه گردیده ایم که اشخاص به طور تقریب بعداز حدود 8 ثانیه تصمیم می‌گیرند که در یک برگه وبسایت بمانند یا این که از آن بیرون شوند. در سود شما می بایست عواملی مثل تیتر، ارتفاع پراگراف، مطالب به صورت لیست و … به کارگیری فرمائید تا محتوا و دور و بر وبسایت را برای مخاطب تماما جالب و قابل فهم و شعور فرمایید.

اصل چهارم: معیار دسترسی به سایتتان را ارتقاء دهید
پس از اینکه محتوای تارنما خویش به شایسته ترین صورت ساخت کردید و وسیع ترین نکات فراگیری اصول seo را در آن طراحی کردید، بایستی راهی پیدا نمایید تا این محتوای متبوع به راحتی به دسترس یوزرها مقصود شما رسد. به طور طبیعی اشخاص به صورت شانسی نمی توانند به محتواهای گران بها دست پیدا نمایند؛ در سود شما بایستی از طریق های یادگرفتن بهینه سازی به کار گیری فرمائید تا به نیکی مطالب سایتتان را با استراتژی های مطلوب در دست سایر قرار دهید.

برای آغاز این شغل اولیه از کلیه بایستی اعتقاد ساخت و ساز نمایید که واژه کلیدی مهم شما بایستی به طور تقریب 5 تا 10 سکو در متن محتوایتان به شغل برده خواهد شد. این به تعداد بسته به ارتفاع محتوا تغییر و تحول خواهد کرد. اعتنا داشته باشید که‌این تعداد تکرار مشتمل بر حضور کلمه و واژه کلیدی مهم در تگ های H1 و H2 نیز است. نکته مهمی که در این مورد وجود دارااست این میباشد که شما هم برای موتور کاوش و هم برای یوزرها می بایست ساخت محتوا نمایید و این قرار دادن لغت ها و کلمه ها کلیدی در متن نباید به صورتی باشد که از مقصود مهم مقاله به دور گردید. به این ترتیب تمرکز شما می بایست بر روی این قضیه باشد که هرچه طبیعی خیس لغات کلیدی مدنظر خویش را در متن بگنجانید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 12:45


برای اینکه با معنا باصرفه‌سازی نرخ تبدیل یا این که Conversion Rate Optimization آشنا آموزش سئو کاربردی گردید، قیف فروش را در ذهن خویش مجسم فرمایید، اولِ قیف فروش شما بایستی بازدید تارنما را بالا ببرید درین مرحله Lead ها یا این که سرنخ ها را ارتقاء دادید. پس از ارتقا بازدید تنی چند از این سرنخ ها تا مرحله انتهایی قیف یاروهمدم شما میباشند و در غایت به مشتری‌های حقیقی وواقعی تبدیل میگردند. برای اجرا خوب این مراحل مسئول دیجیتال مارکتینگ Landing Page یا این که ورقه فرود برای نصیب‌های متعدد اینترنت‌تارنما ساخت‌و‌ساز می‌نماید، از این طرز می تواند داده ها استفاده کننده را اخذ نماید و سرنخ‌های وب سایت را ارتقا دهد.

مرحله آنگاه این میباشد که از بازاریابان کارشناس مصرف شود تا بتوانند این سرنخ‌ها را به مشتری حقیقی و واقعی تبدیل نمایند و سرنخ‌ها را ترغیب نمایند که تا انتهای قیف به مسیر خویش ادامه دهند با این شغل دارای تخصص دیجیتال مارکتینگ شغل خویش را به صدق اعمال داده و نرخ تبدیل را بهبود بخشیده میباشد. هم اکنون فرض نمایید مسئول دیجیتال مارکتینگ با ساخت و ساز کاغذ فرود 20.000 بازدید به تارنما شما آورده میباشد ولی صرفا 1 درصد تا انتهای قیف یاور گردیده خواهند بود و به مشتری با مسئولیت و حقیقی وواقعی تبدیل می گردند، همان گونه که میبینید درین اینترنت‌وب سایت نرخ تبدیل بسیار زیر میباشد و اینکه شما تعداد بازدیدها را بیشتر نمائید به معنای ارتقاء مشتری‌های حقیقی و واقعی و بهبود نرخ نیست. در‌این وضعیت شما بایستی به تفکر استراتژی های مدبرانه‌تری باشید. یعنی با رسیدگی ظریف انگیزه خروج سرنخ ها از قیف فروش تدبیری بیندیشید، شاید اینترنت‌وب سایت شما از لحاظ گرافیکی دیدنی نباشد، شاید شما نرخ‌گذاري صحت ایفا نداده باشید و شاید توضیحات شما به اندازه کافی برای کاربر ترغیب کننده نباشد. بایستی پیش بینی ها بهتری بیندیشید.

چرا تبلیغات گوگل شایسته ترین نوع تبلیغ است؟


“تا اینجا فهمیدیم ارتقاء بازدید سایت به معنای ارتقاء نرخ تبدیل نمی‌باشد.”

چه‌طور نرخ تبدیل را بهبود دهیم؟
برای ارتقاء ترازو این نرخ در مقاله‌ها دارای اعتبار 8 راه‌حل ارائه گردیده‌است که در تحت آنان‌را تفصیل می‌دهیم:

در پست های خویش CTA بر طبق متن دیدنی قرار دهید
کال تو اکشن یا این که CTA دکمه یا این که لینکی میباشد که کاربر را به اقداماتی دعوت می‌نماید مانند: دکمه همین اکنون خرید نمایید، هیبت هایی که داده ها مخاطب را اخذ می نمایند، دکمه بیشتر بخوانید در انتهای پست ها، توصیه تصویب لحاظ برای تولید ها و سرویس ها و غیره. پژوهش ها هاب اسپات نماد داده میباشد که CTA هایی که مبنی بر محتوای جالب ساخت میگردند برای بهبود نرخ تبدیل بسیار مطلوب میباشند. همان گونه که می دانید بخش اعظمی از یوزرها به بنرهای تبلیغاتی اعتنا نمیکنند و شاید از آن ها بیزار باشند البته CTA هایی که متن اساس می باشند می تواند بسیار موءثر باشد. بر پایه ی پژوهش ها هاب اسپات CTA های ساده 6% در ارتقا ساخت و ساز سرنخ مفید بودند در حالی که CTA های بر طبق متن 93% این داده های عددی را تشکیل داده‌اند.
.0 از پاپ‌آپ در محتواها و پست‌ها استعمال فرمایید:

بگذارید این گزاره را این‌سیرتکامل اصلاح کنیم که از پاپ آپ اثرگذار و جالب در پست‌های خویش به کارگیری نمایید. وبسایت هاب اسپات با به کار گیری از پاپ آپ در بلاگ خویش به واحد سنجش 195 درصد کلیک بیشتری اخذ کرد و حتی ترازو کاربرانی که در وب سایت نام نویسی کردند به معیار 27 درصد ارتقاء یافت. این یعنی پیاده سازی پاپ آپ اثر گذار و جالب به بهبود نرخ تبدیل وب سایت شما امداد بسیار خواهد کرد. این درصدها کمی وسوسه برانگیز میباشند. شما هم احساس کردید؟ یک پاپ آپ مفید سبب ساز میگردد که واحد سنجش خروج از وبسایت کاهش یابد از طرفی جايگاه و مقام شما نیز در گوگل نیز بهبود خواهد یافت.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 204 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:14


1.    آشنایی کاربر :

برای لینک و پیوند سازی، شما نیاز دارید که از کاربر خودتان آشنایی کافی آموزش سئو کاربردی به دست بیاورید و آن‌گاه برای سرگرم کردن وی با وبسایت خویش، طراحی برنامه نمایید. در شرایطی‌که وب سایت شما در حوزه فروش اینترنتی فعالیت دارد، می‌توانید با تولید بخشی در موضوع مطالب آموزشی و معرفی تولیدات، استفاده کننده را مشغول نمایید؛ یا این که در شرایطی که حوزه کاری شما حرفه‌ای خیس و تخصصی خیس میباشد، می‌توانید مطالب ترند و داغ روز را پی بگیرید. از جمله، در شرایطی‌که کمپانی شما سرویس ها سم پاشی گلشن و مزارع را اعمال میدهد، میتوانید با ساخت‌و‌ساز محتوا در موضوع کشاورزی و شیوه محافظت از گیاهان در فصول متفاوت، مخاطبان را به تلاوت تارنما خویش تشویق نمائید. در تدوین استراتژی پیوند سازی داخلی آنچه التفات دارااست، آغاز کاربر و آشنایی نیازهای اوست. در شرایطی‌که که پیروز گردید کاربر خویش را بشناسید، میتوانید به سراغ مرحله آنگاه، یعنی رصد کردن کاربر و تعقیب کردن عشق و علاقه مندی های وی بروید.

2.    تعقیب کردن استفاده کننده :

فکر کنید جدیدا به خانه جدیدتان نقل جای نموده اید و اثاثیه کهنه خانه خویش را عوض نموده اید. آیا دوست ندارید هنگامی که دوستانتان به خانه شما میایند، مسیر نگاهشان را دنبال فرمائید تا شگفتی را در رخ‌شان تماشا نمائید؟ ممکن میباشد بعضا از دوستانتان به سراغ اتاق خواب شما بروند و درباره میز آرایش و پیرایش اتاق شما حیث بدهند، برخی دیگر ممکن میباشد به سراغ توالت منزل شما بروند. شما با هر یک از این اشخاص چه گونه خوی میکنید؟ مطلقا دوستتان را از اتاق خواب و میز پیرایش به سراغ کنسول زیبای منزلتان میبیرید تا اورا زیر اثر قرار دهید و بقیه  دوستانتان را به تماشای جکوزی در اتاق مستر منزلتان دعوت میکنید. با همین نمونه معمولی، بایستی متوجه گردید که مخاطبان رفتارهای متفاوتی با همدیگر دارا هستند و شما نمی توانید برای همگی یک ورژن بپیچید؛ به همین استدلال شما نیاز دارید که در استراتژی پیوند سازی داخلی، مخاطبان خویش را تیم بندی نمایید و عشق مندی های هر مورد را دریابید تا بتوانید به عبارتی چیزی را به ان ها ارائه دهید که به دنبالش می باشند. یکی‌از این‌راه ها می‌تواند ارسال نشانی اینترنتی (نشانی اینترنتی مارکتینگ) و مالامال کردن هیبت نظرسنجی بوسیله استفاده کننده تارنما شما باشد. سوالاتی که به طور پاپ آپ بر روی کاغذ وب سایت شما ظواهر میشوند نیز موءثر خواهند بود.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:28


تشخیص نسخه برداری بودن محتوا ، امروزه حائز اهمیت ویژه ای شده است. گوگل در واقع الگوریتم هایی آموزش سئو کاربردی را برای دوری از تأثیر محتوای تکراری بر اینترنت مسترها پیاده سازی نموده است. این الگوریتم های گوگل ورژن های گوناگون را در یک خوشه تیم بندی می نمایند. گوگل عملکرد می نماید منبع اساسی محتوا را معین نماید و آن را اکران دهد.

چه چیزی تحت عنوان محتوای تکراری محسوب میشود؟
در صورتیکه محتوا در هر نقطه ای در وب بیشتراز یک توشه ظواهر گردد، تحت عنوان محتوای تکراری طبقه بندی می گردد. حتی در شرایطی که محتوا در یک وبسایت واحد یا این که در بیشتراز یک URL تکرار گردد نیز تحت عنوان محتوای تکراری طبقه بندی می گردد. حتی‌د‌ر یک سایت واحد می‌تواند محتوای تکراری وجود داشته باشد که سبب به کاهش وضعیت SERP برای محتوایی اساسی گردد. در شرایطی‌که محتوای خویش را در تعدادی کاغذ نسخه برداری میکنید، در غایت گوگل را بدون چاره می نماید تا صفحه های خاصی را در SERP قرار دهد و سایرین را کنار بگذارد. چاره آسوده این میباشد که محتوا را در صفحه های آجل تغییر تحول دهید، به این ترتیب همگی صفحه ها شما خاص میباشد و تحت عنوان برگه ی اساسی برچسب گذاری می گردد. گشوده هم می‌گوییم که به خیال داشته باشید که محتوای تکراری، تنها به محتوایی اطلاق نمیشود که از تارنما های دیگر برداشته اید؛ بلکه چنانچه یک محتوا در وبسایت خودتان نیز با یکسری URL قرار داشته باشد نیز تکراری به حساب آورده می شود. هر دو نوع از یان محتوای تکراری می‌توانند تأثیر منفی بر سئوی وبسایت داشته باشند و در حالی که تشخیص نسخه برداری بودن محتوا و رفع آن نسبتاً آسوده میباشد، اشخاص متعددی می باشند که از تأثیر محتوای تکراری باخبر نیستند.

آیا محتوای تکراری مدام بد میباشد؟
بستگی به وضعیت داراست! به طور تقریب 30 درصد از محتوای آنلاین، محتوای تکراری میباشد. این در مفاد مخرب، میتواند منجر سردرگمی موتورهای کاوش گردد چون آنان نمی دانند کدام ورژن از محتوا می بایست مرتبه بندی گردد (بسته به مرجع). در حالتی‌که درست گو باشیم، محتوای تکراری در یک‌سری تارنما معمولاً مشتمل بر سرقت داده میباشد. ضوابط و ابزارهای بخش اعظمی برای نسخه برداری رایت وجود دارااست که می قدرت از آن‌ها برای تشخیص اسکن بودن محتوا به کار گرفت. به حافظه داشته باشید، سرقت ادبی بسیار بدتر از به کارگیری ی دوباره از محتوای یک وبسایت دیگر میباشد. اسکن بودن محتوا خیر صرفا مشتمل بر عبارات نوشتاری میگردد، بلکه درباره‌ی بقیه انواع رسانه مانند محتوای تصویری و ویدیویی نیز وجود دارااست. درصورتی که محتوای اسکن گردیده یا این که محتوای تکراری در تارنما خویش داشته باشید، خلال واکنشی که احتمالاً از گوگل اخذ خواهید کرد، تصویری غیرحرفه ای یا این که غیراخلاقی از کمپانی شما در ذهن ها یوزرها باقی میماند. به صورت خلاصه، محتوای تکراری قادر است برای تارنما شما و برای کوشش های آنلاین شما مضر باشد.

آیا محتوای تکراری برای سئوسایت اثر منفی دارااست؟
رسما، گوگل برای محتوای تکراری جریمه ای در لحاظ نمی گیرد. با این درحال حاضر، محتوای یکسان را غربال می نماید، که به عبارتی اثر جریمه را دارااست: حیف کردن سکو برای صفحه ها اینترنت شما .

محتوای تکراری گوگل را سرگردان می نماید و موتور کاوش را بدون چاره می نماید تا گزینش نماید که کدام یک از صفحه های یکسان را در نتیجه ها رفیعتر قرار دهد. صرف حیث از اینکه چه کسی محتوا را ایجاد نموده است، احتمال متعددی وجود داراست که محتوای اسکن برای نتیجه ها کاوش تعیین نشود. این صرفا یکی دلایلی میباشد که محتوای تکراری برای seo تارنما مضر میباشد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 13:40


موتورهای کاوش مانند گوگل‌، یاهو و بینگ، از وب سایت‌مپ برای آموزش سئو کاربردی جستن صفحه های گوناگون در اینترنت‌وب سایت‌تان به کار گیری می‌نمایند.

 

به عبارتی‌طور که گوگل میگوید:

«در شرایطی که صفحه های تارنما شما به صحت لینک و پیوند داده شوند‌، ربات‌های گوگل خیلی بیشتر میتوانند وب سایت شمارا پیدا (دیسکاور) نمایند.»

به عبارت دیگر: شما احتمالا نیازی به وب سایت‌مپ ندارید. البته این فعالیت بی‌شک به کوشش‌های شما در مورد seo جراحت نخواهد زد. براین اساس شایسته ترین فعالیت این میباشد که برای وبسایت‌تان از آن به کار گیری فرمایید تا فیض بهتری بگیرید.

همینطور در بعضا موردها خاص، به شدت قادر است به دادتان رسد!

به عنوان مثال، گوگل صفحه های اینترنت را تا حد متعددی از روش پیوند‌های مو جود در هر ورقه پیدا می‌نماید. هم اکنون در صورتی‌که وبسایت شما خیلی تازه باشد و صرفا تعداد یه خرده بک‌پیوند فرنگی در آن داشته باشید‌، وب سایت‌مپ برای یاری به گوگل در یافتن صفحه های متفاوت در تارنما شما، امداد خیلی بزرگی می‎‎نماید.

یا این که در شرایطی‌که شما یک وبسایت فروشگاهی والا با ۵ میلیون ورقه را اداره می کنید، تا‌هنگامیکه کل صفحه ها شما به صورت ظریف و بی نقص پیوند داخلی و لینک و پیوند فرنگی نداشته باشند، گوگل بدون چاره میشود مجال خیلی متعددی برای یافتن تمامی این صفحه ها صرف نماید. اینجاست که نقشه‌های وب سایت مثل یک قهرمان وارد میگردند و وب سایت شمارا نجات می دهند.

پیرو این مقاله، به روش تهیه نقشه‌های وب سایت و با صرفه‌سازی آن برای بهینه سازی خوا‌هیم پرداخت.

طرز‌‌های ایده‌آل
اولی گام شما ساخت‌و‌ساز یک وبسایت‌مپ میباشد. درصورتی که از وردپرس به کار گیری میکنید، میتوانید یک نقشه تارنما با افزونه Yoast بهینه سازی تنظیم نمائید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:44


ROI را شایسته ترین دوست خویش بدانید – این واحد سنجش به شما آموزش سئو کاربردی یاری می‌نماید تا بها مالی عمل‌های دیجیتال مارکتینگی خویش را به خیر و خوبی تجزیه و بررسی فرمایید.

در حالتی که در درحال حاضر اندازه‌‎گیری راندمان سپرده گذاری برای تبلیغات Pay-per-Click (PPC) می باشید‌، به حساب آوردن ROI یک شغل معمولی میباشد. به عبارتی‌طور که با PPC مبلغ مشخصی را برای هر کلیک روی تبلیغات خویش میپردازید‌، میتوانید به راحتی رقم ظریف سرمایه‎‌گذاری خویش را در یک زمان مشخص و معلوم رسیدگی فرمائید. به صورت معمول‌، هزینه PPC مشمول پولی میباشد که برای هر کلیک از شما اخذ میشود‌، به علاوه هزینه گروه داخلی‌تان که کمپین‌های PPC شما‌را رئیس می‌نمایند (در‌حالتی که دسته داخلی ندارید و این اجرا این شغل را به کمپانی‌های دیجیتال مارکتینگ برون سپاری کرده‌اید، می بایست آن هزینه را در لحاظ بگیرید.)

احتساب ROI در بهینه سازی یه خرده بحران‌‎برانگیز میباشد.

خلاف PPC‌، هیچ هزینه ثابتی برای هر کلیک ارگانیک در بهینه سازی نیست – به مکان خرید صندلی ستون اولیه‌، seo در باب تهیه نمودن بازدید ارگانیک در گوگل و بقیه موتورهای کاوش به ما داده ها می‌‎دهد. به این ترتیب در حالی که شبکه‌های دیجیتالی می توانند ترازو مشخصی از ترافیک را برای مقدار مشخصی از هزینه صرف گردیده ضمانت نمایند‌، نمی‌قدرت تأثیر کوشش‌های سئویی خویش را بر درآمد ارگانیک نتایج از ترافیک کاوش به صورت بی واسطه اندازه‏‌گیری کرد. در واقع نمی‌توانیم به صورت ظریف برآورد کنیم که بهبود سئوی وب سایت‌مان دقیقا چقدر ترازو بازدیدهای ارگانیک و نرخ تبدیل‌ را بالا برده میباشد.

طبق تعریف‌و‌تمجید‌، ROI بهینه سازی، راندمان سرمایه‎‌گذاری نتیجه ها از عملکرد‌های شما در قضیه بهینه سازی را احتساب می‌نماید. در صورتی درآمدی که بوسیله کمپین‌های سئویی شما تولید می گردد از هزینه‌ای که جاری ساختن داده‌اید فراتر باشد‌، این تارنما دارنده بازدهی مثبت خواهد بود. با این اکنون‌، seo یک تاکتیک سریع برای رفع ایراد وجود ندارد – به خاطر داشته باشید که seo، تمامی کارهایی میباشد در جهت ساخت‌و‌ساز یک سود پایانی مثبت اعمال می‌دهید. بدین ترتیب انتظار نداشته باشید که عمل‎‌های سئویی شما یک شبه ROI مثبت ساخت و ساز نماید. این یک استراتژی بلند برهه زمانی میباشد و نیاز به سپری کردن زمان و حوصله و شکیبایی متعددی دارااست.

زمانی ROI را در لحاظ میگیرید‌، رسیدگی می کنید که چقدر سرمایه صرف کرده‌اید و توانسته‌اید چه واحد سنجش از آن را برگردانید. در حالی که ROI پیش‏بینی گردیده، بهره کمپین بهینه سازی مطابق هزینه‌ها‌، درآمد و بقیه دانسته ها را پیش‎بینی می‎‌نماید. ROI حقیقی و واقعی هم برگشت حقیقی و واقعی سرمایه ناشی از آن کمپین را علامت می‏دهد.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:16


تعیین واژه کلیدی معمولا گام نخستین یا این که دوم استارت پروژه‌های بهینه سازی میباشد؛ آموزش سئو کاربردی قدمی که در حالتی‌که کج برداشته گردد، قادر است تمام پروژه را از مسیر صحیح بیرون نماید. معمولا اشخاص متعددی برای گزینش عبارت‌ها و لغت ها کلیدی به خلل برمی‌خورند، چون نکات ریز و درشتی بایستی درین مسیر رعایت خواهد شد. به‌خصوص برای وبسایت‌هایی که جدید احداث می‌باشند و تارنما‌هایی که در یک حوزه کاری پررقابت کار دارا‌هستند، تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب بیشتراز سایر مداقه داراست. در‌این نوشته ی علمی از اینترنت 24 به تحقیق طرز گزینش واژه و کلمه کلیدی پرداخته‌ایم. در شرایطی که شما هم در ادامه یک راهنمای جامع برای این نصیب بهینه سازی می‌باشید، نوشته ی علمی پیش رو به شما یاری خواهد کرد.

 

واژه کلیدی قسمت قابل توجهی از تیتر (headline) و تیتر متا (meta title) را تشکیل میدهد، چون این‌ها معمولا او‌لین قسمت نوشته‌علمی شما میباشند که یک خواننده بالقوه خواهد روءیت کرد و درحد نانو ثانیه بیشترین احتمال را داراست که یک خواننده بالقوه را جذب نماید و یا این که از دست بدهد.

همینطور پژوهش واژه و کلمه کلیدی که اشخاص برای کاوش اعمال می دهند، شما‌را به یک تالیف کننده و ویرایشگر خوب تبدیل خواهد کرد. به عبارت معمولی، مطالعه به شما بینشی می دهد که چه طور کاربر بالقوه شما می‌پندارد و درپی چه اطلاعاتی میباشد. بعد از داشتن تیتر با واژه و کلمه کلیدی مقصود قادر، درنگ نکنید سئوی شما کل گردیده‌است. آنچه که با بازرسی کلمه و واژه کلیدی به دست میاورید، می تواند از روش تک تک نوشته یا این که روند بازنویسی انجام خواهد شد تا امکان تلاوت یا این که امکان جستجوی نوشته‌ی علمی بهبود یابد.

غرض پایانی در اینجا صرفا خوشنود سازی الگوریتم موتورهای کاوش وجود ندارد. این دستور برای ساخت و ساز یک نوشته ی علمی خوب با قابلیت و امکان دسترسی سهل و آسان‌خیس بوسیله استفاده کننده بالقوه آن میباشد. بایستی در لحاظ داشت گزینش واژه و کلمه کلیدی فرایندی یکباره وجود ندارد و تا فرصت وجود تارنما و کسب و کار شما ادامه خواهد داشت. به فرآیند گزینش کلمه و واژه کلیدی مطلوب، Keyword Research گفته می‌گردد. به‌دنبال می توانید قدم به قدم درباره‌ی کیفیت گزینش مطلوب کلمه و واژه کلیدی مقصود برای یک نوشته‌علمی بیشتر بدانید و در‌این نوشته ی علمی میخواهیم به صحت تشخیص دهیم چه کلمه ها کلیدی مطلوب میباشد و بایستی از کجا آغاز کنیم و در غایت به چه چیزی برسیم.

طرز گزینش کلمه ها کلیدی
نیازی به بیان کردن وجود ندارد که گزینش واژه کلیدی عنایت متعددی در به ثمر وصال سئوی وبسایت داراست. اصولا این لغات کلیدی می باشند که می بایست در حاصل کاوش برای تارنما شما درجه بیاورند. هرچقدر در گزینش لغت ها کلیدی تارنما خویش توجه و پژوهش بیشتری داشته و گزینش صحیح‌تری جاری ساختن دهید، شانس درجه‌به چنگ آوردن سایتتان در نتیجه ها کاوش بیشتر میگردد. خلال این تعیین لغات کلیدی صحیح، منجر می‌گردد بتوانید در طی پاره ای ترافیک بیشتری به وبسایت خویش جذب فرمایید. به‌دنبال طرز تعیین کلما

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 12:23


پوشه robots.txt یک فولدر متنی با ساختاری بی آلایش میباشد. طرز همت آموزش سئو کاربردی این فولدر با امداد دستورها پیش‌فرض و ترکیب کلمه ها کلیدی از پیش رقم خورده میباشد. برای مثال مهمترین و رایج‌ترین این اوامر مواقعی مثل User-agent ، Disallow ، Allow ، Crawl-delay و Sitemap می باشند که در پی به طور جدا هرکدام از این مفاد را با جزئیات آن ها تفصیل می دهیم.

User-agent: این امر برای مشخص و معلوم کردن ربات‌ها و خرندگانی میباشد که قابلیت و امکان دسترسی به نصیب‌های وبسایت را داشته باشند یا این که نه. با این شیوه نامه می‌قدرت به آحاد ربات‌ها دسترسی اعطا کرد و یا این که با افزودن اسم رباتی خاص، تنها به آن ربات دسترسی‌های متعدد را اعطا کرد یا این که محصور کرد.

نمونه: یک ربات وارد وبسایت شما گردیده و قصد رسیدگی و عده‌آوری داده ها از یک برگه خاص مثلا www.example.com/test.html را دارااست. این ربات پیش از اینکه این برگه را آیتم رسیدگی قرار دهد، آغاز فولدر robots.txt را بررسی می‌نماید. از جمله محتویات درون این فولدر به طور پایین میباشد:

User-agent: *

User-agent: * بدین مضمون‌ میباشد که کل نصیب‌های این وبسایت قابل دسترس برای آحاد ربات‌ها و خزندگان موتورهای کاوش میباشد. البته در صورتی قصد این را دارید که داده ها خویش را تنها برای یک ربات خاص گزینش فرمائید بایستی اسم ظریف آن ربات را به مکان ستاره جایگذاری فرمایید.

به نمونه ذیل توجه فرمایید. در‌این نمونه صرفا ربات گوگل حق دسترسی به صفحه های وب سایت را داراست :

User-agent: Googlebot

 

Disallow و Allow: با یاری این آیین نامه می‌قدرت به User-agent یا این که به عبارتی ربات‌های رقم خورده مشخص و معلوم کرد که کدام قسمت‌های وبسایت را پژوهش و ایندکس نمایند یا این که نکنند. همان طور که معلوم میباشد، کد Allow به منزله ساخت دسترسی و کد Disallow به منزله محدودسازی دسترسی ربات‌ها به کار گیری میشوند.

نمونه: چنانچه تنها امر "Disallow: /" را در فولدر robots.txt درج کرده باشید، با این عمل به ربات‌ها اعلام می کنید که آنان نباید هیچ برگه‌ای از این وب سایت را بازدید، رسیدگی یا این که ایندکس نمایند. همینطور درصورتی که میخواهید به کلیه آنان دسترسی بی نقص داده باشید می بایست از فرمان  "Allow: /" استعمال فرمائید.

شما میتوانید پوشه‌ها، مسیرها، نشانی‌ها و صفحه های معلوم گردیده وب سایت خویش را تحت عنوان مورد ها انتخابی انتخاب نمایید تا تنها این قسمت‌ها قابل دسترسی باشند یا این که برعکس. به مثال بی آلایش پایین توجه فرمائید:

Disallow: /wp-admin/

Allow: /contact/

طبق نمونه بالا، مسیر ورودی به پنل مدیریتی وردپرس برای دسترسی ربات‌ها محصور شد‌ه‌است البته برگه Contact یا این که به عبارتی شیت رابطه با ما قابل دسترس میباشد. به همین نحوه می‌اقتدار خیلی ریلکس و سریع این نوع دسترسی‌ها را رئیس کرد.

مثال‌هایی رایج از این شیوه نامه‌ها :
 

 

 

Crawl-delay: شما قوی می‌باشید تا با درج شیوه نامه Crawl-delay یا این که نرخ تأخیر، ربات‌های موتورهای کاوش را بدون چاره فرمایید تا برای پژوهش و ایندکس کردن صفحه های شما به دفعه، به مقدار فرصت معلوم گردیده بوسیله شما شکیبایی نمایند. ولی لازم به ذکر میباشد که‌این آیین نامه روی برخی از ربات‌ها برای مثال مهم‌ترین آنان ربات گوگل یا این که Googlebot قابل به کارگیری وجود ندارد. برای اینکه این قابلیت و امکان را در ربات گوگل نیز فعال فرمائید، میتوانید از کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) نرخ مجال مرتبط با این گزینه را برای ربات گوگل از قسمت پیکربندی وبسایت (Site Settings) تغییر‌و تحول دهید.

مقصود از این شغل کاهش تعداد درخواست‌های پیاپی ربات‌ها به سرور وبسایت شما میباشد. اینگونه اقدامی به تسهیل فرآیندهای ایندکس شدن امداد متعددی می‌نماید. برای استعمال از این امر می توانید در پوشه متنی robots.txt متن تحت را قرار دهید :

crawl-delay: 10

با قرار دادن این کد در robots.txt شما درواقع به ربات‌های موتورهای جستجویی همانند Yahoo و Bing اعلام می کنید که بعداز هریک ایندکس، 10 ثانیه حوصله کرده و مجدداً برگه دیگری را ایندکس نمایند. این کد برای موتور جستجوی Yandex با مقداری تفاوت شغل می‌نماید. با درج این فرمان در robots.txt موتور جستجوی Yandex هر 10 ثانیه یک توشه به تمام صفحه ها وب سایت دسترسی پیدا خواهد کرد. با تغییر تحول عدد 10 به دیگر اعداد، می توانید دوران فرصت مربوطه را نادر یا این که زیاد نمایید.

نکته: اعتنا نمایید که به کارگیری از آیین نامه crawl-delay ممکن میباشد در همگی حالات فیض مطلوب به یار و همدم نداشته باشد. برای مثال در صورتی‌که شما نرخ تأخیر ربات‌ها را روی ده ثانیه قرار دهید، موتورهای کاوش به طور روزمره می توانند تنها در حدود 8600 شیت از وب سایت شما‌را پژوهش و ایندکس نمایند. اگرچه این مقدار برای تارنما‌های خیر چندان تعالی مقدار پاره ای وجود ندارد، ولی برای تارنما‌هایی که صفحه های زیاد و محتوای زیادی دارا هستند مبادرت قابل قبولی نیست. به این ترتیب پیش از به کارگیری از این گزینه به‌این مورد اعتنا کافی را داشته باشید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 172 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 14:22


اعتقادی دربین سئوکاران وجود دارااست که صفحه های الکی تارنما شما آموزش سئو کاربردی (صفحاتی که استفاده کننده سریعا از آن برمیگردد و شیت دیگری را بازدید می نماید) سبب ساز بهبود رنک سرچ شما میشود.

اولا ترازو هرزنویسی بصورت بدون واسطه در اکانت بررسی وبسایت شما نمود پیدا می نماید که هیچگاه آرم نمی دهد که مقاله متبوع برای بازدیدکننده وب سایت شما اثر گذار بوده میباشد یا این که خیر

به عنوان مثال یک نوشته ی علمی در وب سایت شما مجموع مسئله گزینه گفت و گو را پوشش میدهد و همگی سوال های یوزرها را جواب میدهد. هم اکنون در‌صورتی‌که آنان از تارنما شما سوای داخل شدن یا این که خرید از وب سایت و … بیرون شوند (استفاده کننده مهمان) و شما به حاصل دلخواهی که در ذهن دارید نرسید، خلال اینکه برای شما عالی وجود ندارد، آرم دهنده این میباشد که تارنما شما انطباق خیر و خوبی با مسئله مطرح گردیده ندارد. لذا شما نیاز به یک پیاده سازی نو دارید.

مخلوق مطمئنم که ویکی پدیا وسعت بالایی از هرز نویسی داراست البته بنظر این مسئله تاثیری در رنکینگ آن ندارد!

خبر بهتر این میباشد که گوگل اعلام نموده است صفحه ها هرز را تحت عنوان یک فاکتور رنکینگ ارزیابی نمی نماید و بصورت کلی مقاله را تحت عنوان محتوای درست قبول می نماید.

با این وجود شک وتردید و تردیدها از در میان نمیرود ولی اینجانب هم معتقدم صفحه ها هرز اثر مستقیمی روی رنک ندارد.

به هر هم اکنون یکی‌از مواقعی که در رنکینگ گوگل و الکسا مد حیث قرار می گیرد تعداد بازدید از صفحه های یک وب سایت میباشد.البته این را هم نباید فراموش کنیم که مجال ماندن یوزرها در هر برگه بسیار بسیار اصلی خیس از بازدیدشان از آن ورقه میباشد.

یک پرسش : آیا بدین تامل نموده اید که گوگل را فریب دهید ؟

در صورتی‌که همت کردید و یا این که در ذهن اپلیکیشن هایی برای این فعالیت دارید می بایست بیان کنم پرسش را صحیح نخوانده اید ! (در واقع بخشی از پرسش که درج شده گوگل را نخوانده اید)

بزرگان نرم افزار نویسی عالم که بسیار زرنگ هم می باشند هیچ وقت نتوانسته اند گوگل را فریب دهند چه رسد به امثال اینجانب !

دلیلش هم خیلی خیلی معمولی میباشد : گوگل تشکیل‌شده میباشد از رند ترین بزرگان فناوری داده ها دنیا !

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 14:33


وقتی که محاسبه یک وب سایت وردپرسی را اعمال می‌دهید، آغاز بایستی آموزش سئو کاربردی مطمئن گردید که اینترنت‌سایتتان برای موتورهای کاوش مانند گوگل قابل رویت میباشد، در اولِ عمل و به کارگیری از آنالیز لیست بهینه سازی وردپرس بایستی بدانید که وردپرس مورد‌ای برای دوری از خزیدن خزنده‌های گوگل و دیگر موتورهای کاوش در تارنما داراست که در‌صورتی‌که این آیتم را فعال کردید، گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگر تارنما شما‌را در حاصل جست‌وجو فهرست نخواهد کرد.

برای مشاهده این پیکربندی، شما میتوانید وارد قسمت «پیکربندی» و آن‌گاه قسمت «تلاوت» در داشبورد وردپرس گردید بعداز آن یقین نتیجه ها فرمایید که در قسمت «اکران به موتورهای جست‌وجو» تیک مرتبط با «از موتورهای کاوش درخواست کن تا محتوای وب سایت را نظارت نکنند» فعال نشده میباشد.


اعتقاد نتیجه ها فرمائید که اینترنت‌وبسایت شما از روش موتورهای کاوش قابل‌رویت میباشد.
در شرایطی‌که تارنما خویش را جدیدا راه اندازی کرده‌اید یا این که به تازگی پیکربندی بالا را تغییر‌و تحول داده‌اید، ایندکس شدن یا این که در سرچ گوگل پذیرفته شدن ممکن میباشد یک سری روز ارتفاع بکشد.

اعتقاد و باور نتایج فرمائید که تارنما شما از HTTPS به کارگیری می‌نماید

اعتقاد نتیجه ها نمایید که وبسایت شما از HTTPS به کار گیری می‌نماید.
آیتم آینده از محاسبه لیست seo وردپرس این میباشد که دریابید آیا اینترنت‌تارنما شما دارنده گواهینامه SSL میباشد یا این که نه، یک سند SSL رابطه در میان مرورگر مخاطب و سرور اینترنت‌وبسایت را رمزگذاری می‌نماید و گوگل و بقیه موتورهای کاوش حق تقدم را برای ایمن‌سازی اینترنت‌وبسایت‌هایی که از HTTPS استعمال می‌نمایند نسبت به مواقعی که هنوز از HTTP استعمال می‌نمایند قرار می دهند. می توانید نظارت فرمایید که آیا تارنما با دارا بودن آیکون قفل در نوار جستجوی مرورگر ایمن میباشد یا این که نه.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 12:42


در سال 2014 تارنما Searchmetrics در طول گزارشی اعلام‌کرد که یک سوم آموزش سئو کاربردی حاصل کاوش دربردارنده ریچ اسنیپت های ایجاد گردیده بوسیله اسکیما برند آپ ها می باشند، در حالی که صرفا 0.3% سایت های عالم از این ابزار به کارگیری می نمایند. پیش گویی ما اینست که‌این عدد در حین سال های قبلی بیشتر گردیده، ولی هنوز زمان های متعددی برای استعمال از اسکیما در صفحه ها اینترنت وجود دارااست.

اسکیما برند آپ ها تکه کدهایی میباشند که در پوسته HTML به صفحه های وبسایت اضافه میشوند. این تگ های تعریف توسعه یافته تری را ارائه داده که در حاصل کاوش نیز برخی به صورت ریچ اسنیپت ظواهر میشوند. اسکیماها در فرمت های رایجی مانند Organization، Event، Music، People، Product، Recipe، Review، Rating و Video استعمال می گردند.

مهم ترین امتیازات به کارگیری از اسکیما ها عبارتند از:

ریچ اسنیپت هایی که موجب اکران خوب حاصل کاوش و یاری به یوزرها می‌شوند.
اسکیما موجب فهم و شعور راحت خیس محتوا برای موتورهای کاوش میگردد.
میکرودیتاها موجب ارتقا کلیک یوزرها بر روی تارنما ها در نتیجه ها کاوش می شوند.
7. پیوند سازی
ممکن میباشد روزی فرا رسد که لینک و پیوند ها حائز اهمیت پاره ای در مرتبه بندی شوند، ولی آن روز هنوز فرا نرسیده میباشد. در صورتی شما یکی دو فاکتور اصلی مرتبه بندی را نادیده بگیرید، مطمئنا ضررهایی به خویش خواهید رساند. نکته حائض اهمیت این عمل، تشکیل داد لینک و پیوند های درست میباشد. پیوند هایی که با تارنما شما درخصوص میباشند. این سیرتکامل پیوند ها برای وبسایت موثر می‌باشند.

راه‌حل پیشنهادی ما ساخت‌و‌ساز یک منبع قادر از داده ها در منطقه دستیابی و کارتان میباشد. این سیرتکامل منابع پتانسیل بالایی برای اخذ پیوند دارا هستند. به علاوه یک منبع قدرتمند، متکی بودن بیشتری از سوی یوزرها اخذ می نماید.

حرف اخر اینکه نیازی به رئیس کل فاکتورهای گوگل برای استحصال مرتبه بالا وجود ندارد. صرفا با دقت بر روی این تکنیک ها میتوانید ترافیک ارگانیک متعددی اخذ نمائید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 118 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 13:19


داشتن یک سایتِ آکنده‌از تصاویر خوشگل قادر است بسیار خوب باشد، آموزش سئو کاربردی ولی همینطور قادر است اختلال بزرگی در بار گذاری برگه نیز به شمار آید. اکثر وقت ها تارنما‌هایی را مشاهده میکنم که صرفا برای داشتن یک اسلاید در شیت مهم خویش، تصاویری با وسعت یک سری مگابایت را لود می‌نمایند. فکر کنید با یک موبایل که اتصال وب ضعیف 3G دارااست میخواهید اینگونه وبسایتی را گشوده نمایید. لود اینگونه وبسایتی قرن‌ها زمان خواهد برد و فیض‌ی آن صرفا سوراخ کردن تارنما به وسیله یوزرها خواهد بود. شما میتوانید با به کار گیری از Chrome Devtools این زمینه را در تارنما فعلی خویش تست فرمائید.

خلل
ایراد اینجاست که داده ها و مطالب وب سایت لود گردیده، در حالی که تصاویر همچنان در هم اکنون لود شدن هستند. این باعث خالی ماندن نصیب‌هایی از وب سایت میگردد که به گذر زمان مجال با تصاویر مالامال گردد. این چیزی وجود ندارد که یوزرها یا این که صاحبان سایت پیرو آنان میباشند.

در نمونه ذیل اینجانب یک سایت بی آلایش را ساخته و تصویری با وسعت ۴.۸ مگابایت را در دور نما آن قرار دادم. همان گونه که میبینید DOM در پهنا ۱.۱۴ ثانیه بار گذاری شد‌ه‌است. بدین ترتیب مخاطب محتوای سایت را بعداز ۱.۱۴ ثانیه مشاهده خواهد کرد. این فرصت در مقابل یک وب 3G بسیار بهتر میباشد. با این وجود تصویر بگراند پس از ۲۷.۳۲ ثانیه لود میشود و استفاده کننده به آرامی ظواهر شدن تصویر را مشاهده می‌نماید. هنگامی که تصویر بار گذاری خواهد شد، ممکن میباشد استفاده کننده سایت شما‌را سوراخ نموده باشد.

 

در اینجا صرفا تجربیات‌ی کاربری جراحت نخواهد مشاهده کرد. در سال ۲۰۱۰ گوگل اظهار داشته که سرعت کاغذ، فاکتوری در الگوریتم سکو‌بندی آن ها می باشد. اینجانب تصور دارم که‌این مسئله طی سال‌ها مداقه بسیار متعددی پیدا نموده است. به حیث می رسد گوگل در کنفرانس‌های خویش سرمایه‌گذاری‌های بخش اعظمی کرده تا عنایت سعی برگه را به گسترش‌دهندگان و اپ‌نویسان بفهماند.

چاره
پس به چه شکل خواهیم توانست بر این خلل غلبه کنیم؟ اولی کاری که ما قادر خواهیم بود اعمال دهیم این میباشد که با به کار گیری از ابزارهای مختلفی که در وب وجود داراست، تصاویر بگراند را فشرده‌سازی کنیم. اعمال این عمل سهل میباشد و مجال بار گذاری را به حدود ۱۰ ثانیه کاهش میدهد. شاید این گام بسیار بزرگی به حیث بیاید البته ۱۰ ثانیه هنوز مجال متعددی میباشد.

مرحله‌ی آینده، بار گذاری یک تصویر به اصطلاح "placeholder" پیش از لود تصویر اساسی میباشد. این تصویر نسبت به تصویر اساسی وضوح کمتری دارااست. وقتی که‌این تصویر را ساخت میکنیم، وضوح تصویر را از ۴۳۹۲x۷۳۷۲ پیکسل به ۱۱x۲۰ پیکسل کاهش می دهیم. فیض‌ی این عمل کاهش وسعت تصویر از ۴.۸ مگابایت به ۹۰۰ بایت خواهد بود.

 

این کاهش اندازه باعث می گردد تا فرصت لود از ۱۰ ثانیه به ۵۵۰ صدم ثانیه تغییر و تحول پیدا نماید. البته درحال حاضر یک تصویر تار با وضوح ذیل را تحت عنوان بگراند در دست داریم. این برای اولیه ثانیه‌های لود کاغذ مطلوب میباشد، ولی میخواهیم تجارب نیکی از تصویر دور‌نما مهم را به استفاده کننده ارائه دهیم.

برای این شغل ما می بایست آغاز تصویر با وضوح تحت را لود کرده و بعد از آن تصویر با وضوح بالا را در دورنما لود کنیم. بعد از لود تصویر با وضوح بالا، بایستی مکان این دو تصویر را با یکدیگر عوض کنیم. به خواسته این شغل اینجانب از جاوااسکریپت ذیل که پیش از تگ body بار گذاری کرده بودم به کارگیری کردم. بنابراین اسکریپت ما محتوای برگه را مسدود نمی‌نماید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 14:44


ارجاع کردن یوزرها از کاغذ ای به ورقه ای دیگر روشی میباشد که بخش اعظمی آموزش سئو کاربردی از seo کاران از آن به کار گیری می نمایند البته این نکته را به حافظه داشته باشید در ریدایرکت ها به کارگیری از شایسته ترین شیوه ها و راه‌حل ها برای محافظت بها بهینه سازی بسیار آیتم التفات میباشد.

به عنوان مثال برای اینکه یک نشانی URL را به طور مستمر بخواهید به نشانی دیگری منتقل فرمائید طریق های متعددی وجود داراست البته شایسته ترین راه و روش استعمال از ریدایرکت 301 میباشد که یوزرها و موتورهای کاوش این نوع ریدایرکت را به اشکال دیگر ریدایرکت ها ترجیح می‌دهند. در ریدایرکت 301 موتور های کاوش استعمال از این ریدایرکت را این سیرتکامل تعبیر می نمایند که نشانی ورقه متبوع عوض شده میباشد و به علاوه محتوا و یا این که ورژن آپدیت گردیده به عبارتی ورقه را میتوانند در URL نو پیدا نمایند و بدین ترتیب موتور کاوش هر پیوند مرتبط با شیت متبوع را به نشانی تازه منتقل میکند.

جابجایی یک برگه به طور دایم برای اینکه اعتبار و بها شیت گذشته به وسیله موتورهای کاوش کشف شوند وقتگیر میباشد و بایستی بدین نکته دقت داشته باشید.

در صورتی‌که میخواهید با seo و همه اصول آن آشنا گردید عالی میباشد نوشته ی علمی یادگرفتن بهینه سازی را بازرسی نمائید.

اثر ریدایرکت ها در رنک صفحه ها در نتیجه ها
در مقررات قبلی گوگل زمانی که از ریدایرکت 302 استعمال می‌شد به جهت اینکه جابجایی شیت موقتا بود قیمت برگه متبوع به نشانی تازه متنقل نمی‌شد به همین عامل ورقه تازه برای دریافت کردن مرتبه در گیر ایراد می‌شد.

ولی در ضوابط تازه به کارگیری از هیچ کدام ریدایرکت ها تاثیری در رنک و بها صفحه های ندارد و اعتبار و رنک آن برگه کاهش نمی یابد و به ورقه تازه انتقال می یابد و به راحتی و فارغ از نگرانی میتوانید از ریدایرکت 301 و 302 استعمال نمائید.

طرز استعمال از ریدایرکت ها
امروزه در اکثر سیستم های رئیس محتوا (CMS) پلاگین ها و خصوصیت های متعددی وجود دارااست که شما می‌توانید به راحتی از گونه های ریدایرکت های 301 و 302 را جاری ساختن و رئیس فرمائید. RankMath یک پلاگین در سیستم وردپرس میباشد که به طور بدون پول ارائه می‌شود که یکی‌از قابلیت و امکان های آن ریدایرکت کردن صفحه های میباشد. در اکثری از پلتفرم های هاستینگ CDN قابلیت مدیر و ایفا کردن صفحه های از روش پنل مدیریتی وجود داراست.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 227 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 14:18